Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~DwaRazyJa | użytkownik

imię i nazwiskodominika milo mi adresTomaszów Maz. zarejestrowany02.01.2007 @22:28:04 ostatnio na stronie20.01.2016 @23:40:33

"jesteś o tyle zagadkową kobietą, że mało mówisz.. w szczególności o sobie. ciekawisz i zostawiasz pytania"

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu6912323
digarty52 komentarze1247 posty na forum31

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Shael    26.07.2008 @15:52:52
~Shael    25.07.2008 @22:00:25
Pozdrawiam juz pełnoletnia kolezanke:D
i wszystkiego najlepszego Ci życze
~leboucher    19.07.2008 @13:45:37
Nieustraszeni zdobywcy :D
_______
Hej gęba
Na dębie
Jak zięba!
~pawelpar    19.07.2008 @12:20:10
niby tak...
~qedar    16.07.2008 @00:07:25
wiadomo... najlepszej :D
_______
portfolio: http://www.radekziober.tk
kobieta ma w torebce wszystko oprócz bułki do zagryzania sera
~qedar    16.07.2008 @00:06:52
oj nie musisz ;p nie szukam ocen za oceny, poza tym nie lubie kolek wzajemnej adoracji, ocenilem, bo mialem taka ochote ;d
_______
portfolio: http://www.radekziober.tk
kobieta ma w torebce wszystko oprócz bułki do zagryzania sera
~TheShadow    15.07.2008 @22:59:42
a proszę proszę
~leboucher    15.07.2008 @17:30:14
Kiedy zmontuję jakieś interesujące zdjęcie, ale nie wiem kiedy dokładnie to będzie
_______
Hej gęba
Na dębie
Jak zięba!
~pawelpar    15.07.2008 @15:44:30
a to łobuz, arystokrata...
~pawelpar    15.07.2008 @15:05:31
no to królewicz?
~qedar    15.07.2008 @14:34:35
ok ok, zapamietam :D
_______
portfolio: http://www.radekziober.tk
kobieta ma w torebce wszystko oprócz bułki do zagryzania sera
~qedar    15.07.2008 @14:29:22
hmm, nie wiem... o! bede zapisywal u Ciebie, bo masz duzo wolnego msca :D
_______
portfolio: http://www.radekziober.tk
kobieta ma w torebce wszystko oprócz bułki do zagryzania sera
~Anelli    15.07.2008 @14:25:07
niewdzięcznik jeden po prostu!!!
~qedar    15.07.2008 @14:21:13
kurde... to postaram sie bardziej i bedzie wiecej :D
_______
portfolio: http://www.radekziober.tk
kobieta ma w torebce wszystko oprócz bułki do zagryzania sera
~qedar    15.07.2008 @14:13:43
za malo? ;f
_______
portfolio: http://www.radekziober.tk
kobieta ma w torebce wszystko oprócz bułki do zagryzania sera
~pawelpar    15.07.2008 @12:45:06
no, ale jak widać zdążyłaś zejść mu z drogi
~leboucher    15.07.2008 @01:26:41
Dobrze, więc skończmy dyskusję na temat awataru

PS. Ładne zdjęcia robisz, swoją drogą. Poobserwuję
_______
Hej gęba
Na dębie
Jak zięba!
~Necrosatus    14.07.2008 @23:37:50
Powtórzyłaś się.... ale nic... wyciągnę Cię na gonitwę horyzontu xDDD :P
_______
"Angel flesh impaled, it is so beautiful.
Feathers falling down, over the bloodstained ground.
The painful angels scream, sweet music to my ears.
It's like a dream,
Trucido Christianese. "
~aaagaa    14.07.2008 @23:24:40
Świetnie wyszło :D
~Filu89    14.07.2008 @23:20:48
your welcome
_______
~leboucher    12.07.2008 @12:05:52
Ten awatar ilustruje pewien stereotyp, który jak to bywa ze stereotypami niekoniecznie jest zawsze prawdziwy A czasami wręcz prawdziwa jest ta moja, przerobiona wersja :D
Takie stereotypy to jest fajny obiekt do żartowania, gorzej kiedy w nie uwierzysz...
_______
Hej gęba
Na dębie
Jak zięba!
~leboucher    11.07.2008 @20:47:09
Ale, ale, dlaczego zeszliśmy z tematu awatara na temat złych ludzi?
_______
Hej gęba
Na dębie
Jak zięba!
~leboucher    10.07.2008 @23:24:37
No nie wiem, źli ludzie? :D
Na razie nie jestem grotołazem, ale mocno się nad tym zastanawiam Fotka jest zrobiona w ogólnodostępnej jaskini Mylnej w Tatrach.
_______
Hej gęba
Na dębie
Jak zięba!
~leboucher    10.07.2008 @21:43:28
Jaki tam cios, wymiana opinii po prostu :D
_______
Hej gęba
Na dębie
Jak zięba!
~leboucher    10.07.2008 @11:12:45
Moim zdaniem powinien wyglądać tak: http://img206.imageshack.us/img206/6323/pluuum2ml9.gif :D
_______
Hej gęba
Na dębie
Jak zięba!
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 18 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt